Leasing samochodowy – ważne informacje

Popularność leasingu samochodowego

Z pewnością nikogo nie zdziwi fakt, że najpopularniejszymi niezmiennie od lat środkami trwałymi, które bierze się w leasing (informacje – http://sprawdzony-leasing.pl/) są samochody osobowe. Wszystko za sprawą tego, że jest to świetna oferta dla przedsiębiorców. I mówiąc tu o nich należy zaznaczyć, że chodzi zarówno o osoby, które prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, jak i takie które zatrudniają kilka osób, a nawet wielkie korporacje (te z kolei zazwyczaj leasingują całe floty pojazdów, które przekazują swoim reprezentantom i handlowcom). Oczywiście samochody nie są jedynym, co można leasingować. Jeśli chodzi o auta to można również finansować pojazdy ciężarowe, transportowe oraz specjalistyczne. Bardzo popularne w leasingowaniu są również maszyny i urządzenia z każdej branży. Najczęściej leasinguje się sprzęty budowlane, biurowe, poligraficzne, a także sprzęty medyczne i stomatologiczne. Jeśli szukanego przez nas środka trwałego nie ma w ofercie głównej firmy leasingowej to należy skontaktować się z handlowcem, który z pewnością przygotuje odpowiednią ofertę dla przedsiębiorcy.

Dodatkowe informacje leasingowe

Zacznijmy od tego, że obecnie najbardziej popularny jest leasing operacyjny. Istnieje również leasing finansowy, który będzie z pewnością bardziej korzystną http://sprawdzony-leasing.pl/opcją dla przedsiębiorców, którzy nabywają auta na fakturę VAT marża. Jeśli jednak chodzi o leasing operacyjny to w koszty prowadzenia działalności gospodarczej wpisuje się opłatę inicjalną wraz z ratami leasingowymi (zarówno część kapitałowa jak i odsetkowa). W trakcie leasingu trzeba zamortyzować minimum czterdzieści procent wartości środka trwałego. Najkrótszy okres umowy leasingowej będzie wynosił więc dwa lata. Dzięki olbrzymiej popularności rozwiązań leasingowych firmy prześcigają się w nowych ofertach, dlatego też dość popularne stały się oferty z niską ratą, a wysokim wykupem oraz sporymi ratami i wykupem jeden procent. To od przedsiębiorcy zależy, którą z ofert wybierze. Pierwsza skierowana jest raczej do osób, które chcą jeździć nowymi pojazdami i często je zmieniać, druga zaś do przedsiębiorców, którzy chcą pozyskać nowe auto, a po okresie leasingowania wykupić je i dalej z niego korzystać, bądź sprzedać na rynku wtórnym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

2 × two =